سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

سارقان خودرو به دام پلیس گرفتار شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: با هوشیاری ماموران گشت کلانتری ۱۷ مهرویلا، در یک عملیات پلیسی سارقان خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان خودرو به دام پلیس گرفتار شدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، سرهنگ علی قاسم پور گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۷ مهرویلا در اطراف ترمینال شهید کلانتری به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: با صدور دستور ایست به خودرو پراید، راننده آن بدون توجه به اخطار پلیس با سرعت زیاد پا به فرار گذاشت که ماموران نیز پس از مدتی تعقیب و گریز، با توجه به انجام حرکات مخاطره آمیز از سوی راننده، به منظور متوقف ساختن او، با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر به سمت خودرو شلیک و آن را متوقف کردند.

به گفته سرهنگ قاسم پور ۲ نفر در این عملیات دستگیر شدند که در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد خودرو توقیف شده دارای چندین سابقه سرقت در استان‌های تهران و کرج است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی برای انجام تحقیقات تکمیلی، گفت: برخورد پلیس به صورت توامان با سارقان و مخلان امنیت ادامه دارد و در این مسیر شهروندان می‌توانند با قرار دادن اخبار و اطلاعات پلیسی خودشان در اختیار ماموران، در ارتقاء امنیت شهرمان نقش خودشان را ایفا کنند

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …