پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: پیشرفت و توسعه در گرو وحدت و پرهیز از حواشی مخرب است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   مجتبی عبداللهی در جلسه با احزاب استان که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه هدف همه ما خدمت به نظام، انقلاب و مردم است، اظهار داشت: هدف همه ما اعتلای ایران شکوهمند و عزتمند اسلامی است.

وی با بیان اینکه باور دارم فعالیت احزاب قانونی، تاثیرگذار است ، ادامه داد: همه با هم با هر حزبی و گرایشی باید دست به دست هم دهیم تا البرز را به توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه برسانیم.

عبداللهی با بیان اینکه نقدهای سازنده را به جان و دل می پذیرم و از مشورت تمامی صاحب نظران و دلسوزان استان استقبال می کنم، بیان کرد: در هر پستی که مسئولیت داشتم توفیق خدمتگزاری صادقانه و تلاش شبانه روزی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده ام.

استاندار البرز با بیان اینکه بهترین کار سیاسی خدمت به مردم است، گفت: بر اساس تجربه 30 سال خدمت خود در این نظام بر این باور هستم که خدمتگزاری مردم بهترین کار ممکن است.

وی افزود: طی مدت حدود 3 ماه حضورم در البرز به‌عنوان استاندار، بیش از 300 نشست با گروه‌های مختلف مردم و فعالان حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی داشته ام و با بیش از 3 هزار تن از البرزنشینان به طروق مختلف دیدار چهره به چهره داشته ام.

عبداللهی گفت: هیچ گاه نیز اجازه نداده ام که دیدارها و نشست‌هایم به صورت گزینشی برگزار شود.

وی افزود: البرز بعنوان استانی استراتژیک، سرشار از ظرفیت‌ها و فرصت های بالقوه است که باید اراده و مدیریتی برای شکوفایی آنها معطوف شود چراکه پرداختن به فرصت ها، تهدیدها را خنثی می کند.

استاندار البرز گفت: پیشرفت و توسعه در گرو وحدت، انسجام و پرهیز از حواشی مخرب است و می توان در سایه همدلی و همگرایی به مشکلات را حل کرد.

وی افزود: مشکلات را می‌توان طبق راهبرد مقام معظم رهبری با کار ویژه و روحیه جهادی و انقلابی و کار شبانه روزی از سر راه برداشت بنابراین باید همه با هم برای تحقق این امر متحد و یکپارچه شویم.

عبداللهی گفت: جایگاه و اثرگذاری جوانان را باور دارم از این رو بزودی مشاور جوانی را برای حضور در حوزه‌های تصمیم سازی منصوب می کنم.

 

وی با اشاره به روند انتصابات، افزود: هر انتصابی که انجام می دهم با وجدانی آسوده است چرا که برای شناخت و انتصاب افراد وقت بسیاری را صرف می کنم و از افراد مختلف نظرسنجی می کنم، تصریح کرد: در وهله اول به‌دنبال بومی گزینی هستم ولی جدا از این موضوع عقیده دارم باید افرادی را در پست‌های مختلف منصوب کنیم که شایسته باشند و همراه برنامه های ملی و استانی باشند و در مسیر توسعه شتابان استان همپای مدیریت عالی استان حرکت کنند.

 

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …