جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۴۰۰ هکتار زمین کشاورزی البرز به عرصه تولید بازگشت

سرهنگ سید مجتبی موسوی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه سودجویانی هستند که با اقدامات مجرمانه خود و تخریب اراضی مرغوب با تبدیل به ویلاسازی امنیت غذایی در جامعه را به خطر انداخته و موجب خسارات به منابع ملی کشور می گردند.
وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی و یگان حفاظت از اراضی در کنار کشاورزان و روستائیان بوده  و به منظور حمایت از زحمات این قشر عظیم جامعه حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی ضمن قدردانی از حمایت های خوب قضایی در استان البرز بویژه دادستانی هر یک از شهرستان ها و دیگر دستگاه های خدمات رسان منجمله شهرداری ها، گفت: با مشاهده تغییر کاربری های غیر مجاز در این ۳ شهرستان، قلع و قمع و آزادسازی بیش از ۲۳۰ مورد تغییرکاربری در مجموع به مساحت ۴۰۰ هکتار و ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان را در دستور کار خود قرار دادیم که این اقدامات به صورت همزمان اجرا شد.

موسوی به جمع آوری و  اجرای تعداد ۱۰ فقره  از احکام قضایی صادره در خصوص بناهای غیر مجاز نیز اشاره کرد وبیان داشت: با اجرای قوانین حفظ کاربری  شاهد رضایت مندی کشاورزان در روستاها بوده ایم لذا برخوردهای انجام شده با قوت ادامه خواهد داشت .

استان البرز بالغ بر ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …