شنبه , 8 اردیبهشت 1403

نایب رییس شورای شهر: جاده قزلحصار کرج نا ایمن است

علیرضا رحیمی روز پنجشنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرج افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز و مدیریت شهری کرج نیز باید برای ایمن سازی این مسیر اهتمام داشته باشند.
وی ادامه داد که مسیر فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج بیش از ۱۳ سال است که ناایمن بوده و تاکنون در این زمینه چاره جویی نشده است .
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، نامناسب بودن شرایط جاده پیام که سال ها  است با مشکلاتی اعم از کمبود روشنایی معبر، نداشتن خطوط ترافیکی و حتی آسفالت نامناسب روبرواست را از جمله کم کاری دیگر دستگاه های خدمت رسان دانست و افزود: چهار پل عابر پیاده بدون جان پناه نیز طی سالهای گذشته در این جاده جانمایی شده اند که تهدیدی جدی برای جان و مال شهروندان است.

وی تصریح کرد: جاده ای که به قطب اقتصادی شهر کرج یعنی منطقه اقتصادی پیام متصل می شود، باید از جهات مختلف ایمن و مناسب تردد شهروندان باشد.
به گفته نایب‌رییس شورای شهر کرج، بنا به درخواست اهالی این منطقه طی شهریور تا آذر ماه سال جاری، بازدیدها و جلسه ای از سوی اعضای شورا، مدیران کل استانداری، رییس پلیس  راهور، شهردار کرج و دیگر مدیران  برای رفع معضلات یاد شده صورت گرفت و مقرر شد ادارات کل راهداری و برق ی وظایف خود را در این بخش انجام دهند.

وی  افزود:  این در حالی است که پس از گذشت چند ماه هنوز اقدامی جدی از سوی ادارات مربوطه صورت نگرفته است.
جاده قزلحصار حدود ۱۰ کیلومتر طول دارد که یکی از مسیر های پرحادثه استان البرز به شمار می رود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …