شنبه , 8 اردیبهشت 1403

۲۹ طرح اقتصادی و خدماتی در چهارباغ به بهره برداری رسید

با حضور استاندار البرز و مسئولان استانی و شهرستانی همزمان زمان با ایام دهه مبارک فجر ۲۹ طرح در شهرستان چهارباغ با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

۲۹ طرح اقتصادی و خدماتی در چهارباغ به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در آیین بهره برداری از این طرحها با اشاره به اینکه امسال به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر قریب به ۳۰۰ پروژه در البرز به بهره برداری می رسد، گفت: در شهرستان چهارباغ نیز ۲۹ پروژه در بخش دولتی و خصوصی با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

عبداللهی با اشاره به برخی طرحها از جمله یک مرکز جامع خدمات سلامت، یک مدرسه خیرساز ، یک طرح کشت محصولات گلخانه ای و گاز رسانی به روستای اسماعیل آباد شور قلعه افزود: همچنین عملیات اجرایی یک مرکز جامع خدمات سلامت و مدرسه خیرساز دیگر آغاز شد که امید است با تکمیل آنها بخشی از نیازهای مردم در این منطقه جبران شود.

استاندار البرز گفت: امید است با اتحاد و انسجامی که در استان شکل گرفته بتوانیم گام های بزرگی در جهت ایجاد رفاه و آرامش و کسب رضایتمندی مردم در البرز برداریم.

او در ادامه به برنامه های مختلف در آینده اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم تا میزان بهره برداری از منابع زیرزمینی را با افزایش حق آبه استان از محل سدهای مستقر در منطقه، کاهش دهیم و  برای مدیریت تامین و مصرف آب مورد نیاز البرز تکمیل رینگ آبرسانی استان را در برنامه داریم.

او گفت: پیگیریهای بسیار خوبی در راستای ارتقا سرانه ها به ویژه آموزشی و درمانی البرز شکل گرفته و امید است نتایج رضایت بخشی برای مردم داشته باشد. کاهش ترافیک استان البرز و تکمیل و آغاز پروژه های مهم عمرانی نیز در دستور کار قرار دارد.

همچنین استاندار البرز در سفر یک روزه به شهرستان چهار باغ  در منزل شهید زراعتکار در روستای لشکرآباد این شهرستان حضور یافته و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …