جمعه , 14 اردیبهشت 1403

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:تحریم‌های ایران نباید برداشته شوند

لاپید امروز در صفحه توئیتر خود از تماس تلفنی با بلینکن درباره تلاش‌های مشترک برای توقف برنامه هسته‌ای ایران، سفر به قاهره و ورود سفیر جدید آمریکا به فلسطین اشغالی خبر داد.

درحالیکه تل آویو تامین کننده تروریسم در منطقه و دارای چندین کلاهک هسته‌ای است که منطقه خاورمیانه را به خطر می‌اندازد، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: پولی که ایران بدست خواهد آورد به صورت تروریسم و موشک تبدیل خواهد شد و توازن منطقه را در کوتاه مدت به هم خواهند ریخت.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیروز نیز در جهت اقدامات ضد ایرانی در قاهره با عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر در خصوص مسائل مختلف دوجانبه و منطقه‌ای از جمله درباره ایران گفت‌وگو کرد. 
دو طرف در خصوص آنچه که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تلاش ایران برای تبدیل شدن به کشوری با قابلیت هسته‌ای نظامی خوانده گفت وگو کردند.
رژیم صهیونیستی از زمان شروع مذاکرات وین اقدامات بسیاری را برای اخلال در روند این مذاکرات با سفرهای مقام های این رژیم به آمریکا و اروپا صورت داده است.
به نظر می‌رسد با گذشت چند ماه از شروع دوره گردی‌های مقام های  تل آویو به منظور سیاه نمایی درباره برنامه هسته‌ای ایران و ناکامی در این زمینه، همچنان به اقدامات خود ادامه می‌دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …