یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

رسالت مراکز تعلیم و تربیت نهادینه کردن مبانی انقلابی است

سعید احد زاده روز جمعه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: برای اثرگذاری بر جامعه هدف که همان دانش آموزان در مدارس و دانشجویان در دانشگاه هاست باید بنیه قوی علمی و بصیرتی داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای آموزش و پرورش و دانشگاه ها بویژه دانشگاه فرهنگیان،خاطرنشان کرد: باید در کنار همه ماموریت هایی که داریم به مهارت آموزی مبتنی بر مبانی اعتقادی در مدارس و دانشگاه ها بیشتر توجه کنیم.

وی بیان داشت: روحیه جهادی و انقلابی را باید از سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیاموزیم زیرا این شهید والامقام به ظرفیت، توان و ثروت عظیم نیروی جوانی اعتقاد و باورداشت که باید این روحیه عظیم را احیا کرد.

احد زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما خودباوری به ارمغان آورد،اضافه کرد: باید با استفاده بهینه از فرصت ها می توان دلسردی و ناامیدی را از نسل امروز و آینده دور کرد.

وی تصریح کرد: ترویج شیوه مدیریت سردار دل‌ها در دستگاه‌های اجرایی به معنی به نظاره نشستن ثمرات انقلاب اسلامی است و برای لمس چنین ثمری باید سبک مدیریتی شهید سلیمانی که نظریه مبنایی آن همانا شیوه، ویژگی‌ها و در یک کلمه مکتب سلیمانی است را عملیاتی کرد.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی امروز به نماد و الگویی برای کشورهای ستمدیده، آزادیخواه و مستضعف تبدیل شده و روح آزادگی را در ملت‌های دربند بیدار کرده است.

مدیرامور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرز عنوان کرد: در جهانی سرشار از بیداد و ستمگری و استبداد، مردی از جنس بیداری، شجاعت و عشق، عَلَم و بیرق آزادی خواهی و احیای اسلام ناب محمدی (ص) را برافراشت و بذر امید را در کشتگاه خاطر میلیون ها ایرانی مظلوم و دربند رژیم ستمشاهی کاشت.

وی گفت: دهه فجر و پیروزی، که با ورود تاریخی امام راحل ( ره ) پس از ۱۵ سال تبعید به وطن به وقوع پیوست، سرآغاز زایش فتح الفتوحی جاودان در تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی شد.

احد زاده یادآورشد: انقلاب اسلامی امروز در چله دوم از حیات خود، در اوج غنا و پیشرفت قرار دارد و در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب با اقتدار به سوی قله های متعالی پیشرفت در گام دوم خود گام بر می دارد.

وی افزود : چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا رسید، که دشمنان، روز به روز از استحکام میثاق ملت با آرمان های امام (ره)، شهیدان والامقام و رهبری معظم انقلاب مایوس تر شده اند و ناامید از ثبات و پیشرفت و عزت و شکوه بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدنبال ایجاد فاصله بین حکومت و مردم هستند و بر طبل توخالی تفرقه اندازی می کوبند.

وی ادامه داد: درود بر ملت بزرگ ایران اسلامی که با باور عمیق به ارزش های انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه در تمامی صحنه های صیانت از کیان نظام، همواره دشمنان زبون را در اجرای خدعه ها و نیرنگ های پوشالی خود مایوس می کند.

مدیرامور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرزخاطرنشان کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطره حضرت امام خمینی ( ره ) و شهدای والامقام را گرامی می داریم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را یک وظیفه ملی و انقلابی می دانیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در تداوم راه و دست یابی به اهداف متعالی خود نیازمند عملی کردن منویات رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است و در این مسیر بیش از هر چیز به اراده، توان و پویایی جوانان و نخبگان خود وابسته است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز و ۱۸۵۰ دانشجو معلم دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …