یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

اهدای لوح سپاس معاون رییس جمهور به استاندار البرز

به گزارش  شامگاه پنجشنبه روابط عمومی استانداری البرز،  معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال لوح سپاس  از مجتبی عبداللهی استاندار البرز برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در اولویت قرار دادن رسیدگی به خانواده های شهیدان و ایثارگران استان تقدیر کرد و این لوح توسط نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد.
در متن این لوح سپاس  امیر حسین قاضی زاده هاشمی که در حاشیه مراسم سراسری مهمانی لاله ها در امامزاده محمد (ع) به استاندار البرز اهد شد آمده است:

جناب آقای مجتبی عبداللهی
استاندار محترم البرز
با سلام و احترام
اراده الهی بر ثبت جاویدان نیکی ها، دوام حقایق و بلند آوازگی مجاهدان راه حقیقت مقدر گشته است تا در همیشه تاریخ راه روشن صالحان، شایستگان، شهدا و ایثارگران برقرار و پر رهرو بماند. از این منظر هر همت عالی و سعی ارزنده که در مسیر تحقق عزم ربانی رقم خورد، شایسته تجلیل می گردد.
بر این اساس ضمن ارج نهادن به زحماتی که در جهت ترویج و تعمیق معارف و ارزش های فرهنگ والای ایثار و شهادت و اولویت بخشی به برنامه های مربوط به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران لحاظ داشته اید، از جنابعالی تقدیر و تشکر می نمایم.
امید که فخر این خدمات ارزشمند، بشارتی برای آجر اخروی و سربلندی دنیوی تان گردد و به فضل ربوبی همواره موید به عنایات الهی و موفق به خدمتگزاری نظام اسلامی باشید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …