پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

استان البرز به ۵۵۰ مدرسه نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز که در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام خیرین اظهار داشت: امید است در سالی که در راستای منویات مقام معظم رهبری، تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گرفته در کنار یکدیگر برای توسعه و آبادانی استان البرز گام برداریم.

وی ادامه داد: خیران بی منت و دلسوزانه ایثار می‌کنند و برای کمک به همنوعان خود گام بر می‌دارند.

عبداللهی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز یکی از بزرگترین و مهمترین نهادهای خودجوش مردمی است گفت: آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین توسط خیرین همواره درخشیده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون امر مدرسه‌سازی به همت نیک‌اندیشان خیرخواه به پدیده‌ای امید بخش در کشور تبدیل شده است عنوان کرد: بی‌تردید کمک به کودکان در جامعه تاثیر مستقیم بر سرنوشت کشور دارد و خیرین بستر رشد و پرورش آینده‌سازان را فراهم می‌کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نخستین مجمع خیرین با عنوان خیرین مدرسه‌ساز در کشور شکل گرفت ادامه داد: رئیس جمهور نیز در سفر به استان توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشت و ارتقا زیرساخت‌های این حوزه را مورد تاکید قرار دادند.

عبداللهی عنوان کرد: برای رسیدن به میانگین کشوری و رفع محرومیت استان در فضای آموزشی حدود 550 مدرسه نیاز داریم.

استاندار البرز گفت: بر این اساس جهاد و نهضت مدرسه سازی را در البرز راه اندازی کردیم و در افق 3 ساله استان ساخت 200 مدرسه را در دستور کار قرار دادیم که در فاز اول عملیات اجرایی 100 مدرسه تا پایان امسال آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این امر مهم در مشارکت دولت و خیرین در استان محقق می‌شود و به طور قطع مجمع خیرین نقش بزرگی را ایفا می‌کنند افزود: استان البرز در چند بخش با کمبود و ضعف روبه‌رو است که باید وارد میدان شویم و با همت و همراهی نسبت به جبران آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …