پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

بیش از ۱۹۱ فقره سرقت در فردیس کشف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ملکی بیان داشت: در راستای برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت و همچنین ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، در طرح ۷۲ ساعت اخیر که در شهرستان فردیس به اجرا درآمد، با تلاش بی وقفه ماموران سختکوش، تاکنون ۳۷ نفر سارق اموال شناسایی، دستگیر و بیش از ۱۹۱ فقره انواع سرقت کشف شده است.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح  مذکور بیش از ۳۰ فروشنده خرد مواد مخدر در سطح شهرستان فردیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها بیش از ۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

ملکی با اشاره به کشف ۱۶ دستگاه  خودرو و ۶۴ قلم لوازم داخل خودرو از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، اظهار داشت: به دلیل حجم قابل توجه کشفیات این طرح، هنوز ارزش ریالی اموال مسروقه تعیین نشده است.

وی افزود: دستگیری ۱۴ نفرمجرم سایبری که با انواع شگرد های اینترنتی مبادرت به تخلیه کارت های بانکی و سوء استفاده از اطلاعات خصوصی شهروندان می کردند نیز از دستاوردهای این طرح سه روزه است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با هشدار به سارقان، اوباش و مخلان امنیت، خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان فردیس با رصد فعالیت اوباش و مجرمین در مناطق مختلف شهرستان و با اجرای مستمر و قدرتمند طرح های ارتقای امنیت اجتماعی اجازه عرض اندام به مخلان امنیت را نخواهد داد.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …