دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

اعضای باند شرکت هرمی در البرز دستگیر شدند

به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ  محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت تعدادی از اعضای شرکت هرمی در محل های مختلف شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: متهم و سرشبکه اصلی این باند کلاهبرداری با اجاره کوتاه مدت آپارتمان در مناطق مختلف شهر کرج به همراه ۱۳ نفر از دوستانش اقدام به شناسایی و جذب

مالباختگان به بهانه استخدام در شرکت های پتروشیمی می کنند.

نادربیگی گفت: بیشتر مالباخته های  این پرونده جوانان ناآگاهی هستند که از شهرستان های دیگر کشور به کرج آمده اند که بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه اعضای این باند آغاز و پس از انجام تحقیقات گسترده محل اختفاء انها در  کرج شناسایی و ۱۴ متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی کشف شد. افزود: در تحقیقات انجام گرفته از متهمان آنها به صراحت به فعالیت و عضویت در یک شرکت هرمی اعتراف و مشخص شد هرکدام از مال باختگان مبلغ ۱۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان در این شرکت سرمایه گذاری کرده و در حال حاضر در حال عضوگیری برای این شرکت بودند.
وی افزود : ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته از سوی اعضای این باند هشت میلیارد ریال برآورد شده است .
رییس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات پرونده، متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …