پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

ورزش های آبی در استان البرز مهجور مانده است

«عبدالرحمان کمالی»  روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به راه اندازی کمیته جت اسکی و فلای بورد در البرز افزود:  این کمیته ذیل هیات انجمن های ورزشی استان البرز شکل گرفته و فعالیت خواهد نمود.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این کمیته و فعال شدن این رشته های ورزشی شاهد استقبال ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته ورزشی هستیم و آمارهای کمی در این بخش رو به افزایش است.

کمالی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه این رشته ورزشی نیازمند منابع آبی استْ پنج منبع آبی بزرگ برای راه اندازی این رشته ها شناسایی شده، این در حالی است که رشد هر چه بیشتر فلای بورد و جت اسکی در استان البرز با توجه به استقبال ورزشکاران نیازمند همراهی مسوولان استانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس قوانین موجود امکان استفاده منابع ابی غیر شرب و مورد استفاده در کشاورزی برای ورزش ها آبی و گردشگری وجود داردتصریح کرد: ورزشهای آبی در  استان از جمله قایقرانی، اسکی روی آب و جت اسکی با وجود پتانسیل ها و استعدادهای فراوان ورزشی  درمهجوریت کامل قرار گرفته اند.

کمالی در ادامه اظهار داشت: با وجود این محدودیت ها کمیته جت اسکی در البرز فعالیت خود را آغاز کرده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نلاش می شود تا بعد از معرفی و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی،  ورزشکاران و علاقه مندان این رشته ورزشی در  استان به استانهای همجوار که از منابع آبی برخوردارند د اعزام و دوره های عملی این رشته ورزشی را در این استانها ادامه دهند.
وی با بیان اینکه در همین راستا تا کنون ۲ کارگاه اموزشی حضوری با ظرفیت ۱۰۰ نفر به صورت حضوری  برگزار شده ادامه داد: امیدواریم با همراهی و مساعدت مسوولان  استانی این رشته ورزشی مهیج در استان بتواند از منابع آبی خود البرز اسنفاده نماید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …