یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

برقراری پرواز به عتبات عالیات از فرودگاه خرم‌آباد

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار شامگاه دوشنبه در گفت وگوی تلویزیونی افزود: طی دیدار و مذاکرات هفته گذشته با رییس سازمان هواپیمایی کشوری، پرواز عتبات عالیات از مبدا فرودگاه خرم آباد در سال ۱۴۰۱ قطعی است و مردم در این رابطه اطمینان داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین پرواز به مکه و مدینه نیز در این دیدار مطرح و مقرر شد پس از اجرایی شدن پرواز عتبات عالیات پیگیری شود و در دستور کار قرار گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به اظهار نظر رییس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ظرفیت فرودگاه خرم آباد بیان کرد: مقرر شد حمل و نقل هوایی بار در غرب کشور بصورت پایلوت در این فرودگاه انجام شود.

زیویار همچنین در خصوص ضرورت تکمیل باند دوم محور حادثه خیز ازنا – شازند گفت: در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور به لرستان ۱۵۰ میلیارد تومان برای این مسیر مصوب شد که ۱۰۰ میلیارد تومان آن اعتبار و ۵۰ میلیارد تومان نیز قیر رایگان است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته پس از سفر، ۳۰ میلیارد تومان از ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافت و جهت تکمیل طرح در اختیار شرکت زیرساخت قرار گرفت.

زیویار ضمن اشاره به اینکه جاده خرم آباد – پلدختر جزو راه های اصلی کشور است اظهار داشت: این جاده در سیل ۹۸ دچار آسیب های زیادی شد که طرح احداث و بازسازی آن در چهار فاز تدوین و رفع مشکلات اعتباری آن با بانک ها پیگیری شده است.

پیش از شیوع کرونا سالانه حدود ۱۰ هزار نفر از لرستان راهی عتبات عالیات می شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …