جمعه , 21 اردیبهشت 1403

بهزیستی البرز برای ۲ هزار و ۴۶۵ مددجو شغل ایجاد کرد

 اسدالله حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزو د: این تعداد سال گذشته   از طریق سامانه  اشتغال بهزیستی نام نویسی کردند که ۲ هزار و ۳۶  نفر آنان  از  طریق پرداخت وام های خوداشتغالی ، مشاغل خانگی و کارفرمایی ، استخدام سه درصدی معلولان در دستگاه های دولتی ، جذب نیرو در کاریابی ها ، مراکز غیر دولتی ماده ۲۶ و ماده ۲۸ ، گروه همیار و تعاونی های فراگیر جذب بازار کار شدند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۴۲۹ نفر دیگر نیز از طریق پرداخت حق بیمه خویش فرمایی ، کارفرمایی و تثبیت مشاغل مددجویان  از درآمد لازم برخوردار شدند.

حیدری خاطرنشان کرد:  این تعداد از طریق اعلام شماره تماس و راه اندازی سامانه و ارسال پیامک به مددجویان متقاضی شغل از میان زنان سرپرست خانوار، فرزندان ترخیصی، معلولان قابل بازتوان و معتادین بهبود یافته در استان البرز و شهرستانها ی تابعه تعداد ۵۰۰ نفر از مددجویان متقاضی شناسایی شدند .

وی افزود : از طریق واگذاری این لیست اسامی به موسسه خیریه اشتغالزایی زیرنظارت بهزیستی این افراد به  سه کارگاه خیاطی واقع در حیدر آباد ، خیابان بهشتی و کیانمهر ، شرکت عظام سازه سیم پوش واقع در اشتهارد ، شرکت نیرو تابان واقع در کرج ، شرکت تولیدی گرما جنوب واقع در سیمین دشت، شرکت بسته بندی حبوبات واقع در محمد شهر(ولد آباد)، شرکت تولید قطعات خودرو واقع در آبیک، شرکت تولید چسب واقع در اشتهارد ، مرکز دهکده کارآفرینی مهرشهر و تعاونی فراگیر ملی واقع در کرج معرفی  شذند.

حیدری ادامه داد: از این تعداد  ۱۸۳ نفر جذب و مابقی در مرحله ارزیابی نیرو در شرکت های مذکور می باشند که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص پرداخت وام های بهزیستی از محل بند “ب” تبصره ۱۶ قانون بودجه در استان البرز گفت: از این طریق در سال ۹۹ تعداد یک هزار و ۱۹۹ نفر به  به مبلغ ۵۵ میلیاردو ۴۱۹ میلیون تومان از گروه هدف بهزیستی تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز  تاکید کرد : مددجویان تحت پوشش بهزیستی البرز می توانند عدد ۱ را به شماره ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ ارسال نمایند و همکاران ما در اسرع وقت با وی تماس گرفته و پس از دریافت شرایط و رزومه به کارفرمایان ، کارخانجات و کارگاه های مرتبط با شرایط ایشان معرفی خواهند کرد.

 بهزیستی استان البرز ۵۰ هزار مددجو و بیش از ۳۲ هزار معلول را تحت پوشش دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …