سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

توزیع بسته های حمایتی جهادگران بین خانواده زندانیان

بنیاد جهادی مشکات «قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج)» همزمان با دهه فجر، اقدام به توزیع بسته های حمایتی ویژه بین خانواده های زندانیان استان البرز کردند.

توزیع بسته های حمایتی جهادگران بین خانواده زندانیانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مسوول قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج) استان البرز، گفت: توزیع بسته های حمایتی ویژه خانوادههای زندانیان این استان با حمایت بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شد.

عبدالله دارایی افزود: این قرارگاه در اجرای این طرح ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان تهیه و توزیع کرد که ستاد اجرایی نیز به همین تعداد(۲۰۰ بسته ) تهیه و توزیع داشته است.

او گفت: این بسته های معیشتی و حمایتی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی بوده است.

دارایی افزود : در اجرای طرح شهید ثامنی راد حمایت از دانش آموزان مستعد مناطق کم برخوردار و محروم نیز در اولویت قرار دارد .

او گفت :قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج ) نیز اقدام به بازسازی یک منزل مسکونی برای یک خانواده دارای سه فرزند مبتلا به اوتیسم با هزینه ۷۰ میلیون تومان کرده است.

دارایی با بیان اینکه پیش از این نیز ۲ مرحله تهیه و توزیع بسته های حمایتی توسط این قرارگاه اجرا شده است ، افزود: همچنین این قرارگاه هفته گذشته در یک حرکت مشترک با یک گروه جهادی اقدام به برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی در زندان قزلحصار کرج کرد.

قرارگاه جهادی صاحب الامر (عج) بالغ بر ۳۰ گروه جهادی خدمات رسان دارد که همواره بر اساس نیاز، در مناطق محروم و کم برخوردار درون و برون استانی همچون کرمان، چهارمحال و بختیاری و شهرکرد خدمات ارزنده ای را در بخش های مختلف عمرانی،‌ فرهنگی،‌ درمانی و آموزشی ارایه کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …