شنبه , 22 اردیبهشت 1403

طلسم ناکامی سروقامتان همدان در لیگ والیبال کشور شکسته شد

به گزارش ایرنا، سروقامتان در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور عصر امروز جمعه میزبان اسپورت هوشیار تبریز بود که در نهایت به پیروزی دست یافت.

شاگردان علیرضا نادی در این دیدار که به میزبانی سالن فردوسی شهر همدان برگزار شد، سه بر یک مقابل مهمان خود به برتری رسیدند.

این نخستین برد سروقامتان با هدایت علیرضا نادی در لیگ دسته اول والیبال کشور بود تا نماینده همدان به سه امتیاز مهم دست یابد.

پیمان صالحی، پیمان نوروزپور، سعید مرادی، محمد نوروزی، پندار مومنی مقدم، فرزاد یگانه، پوریا نوروزپور، مهدی الهی، علیرضا زیبایی، مهدی نصوری، علی عسگرنیا، احسان قلری، مهدی عبدلی و امیر عزیزی بازیکنان سروقامتان در این دیدار بودند.

سروقامتان با این پیروزی به دومین برد این فصل خود دست یافت تا با ۶ امتیاز از قعرجدول به طور موقت فاصله بگیرد.

تیم سروقامتان همدان در گروه ب با تیم‌های «وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر،گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس» هم گروه است.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و این مرحله به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان امسال به صورت تک مسابقه است و قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.

در این رقابت‌ها همانند سایر مسابقات والیبال، تعداد برد اولویت بر امتیاز دارد و تیم‌ها در جدول مسابقات ابتدا بر اساس تعداد پیروزی، امتیاز، معدل ست و معدل امتیازهای کسب شده، رتبه‌بندی می‌شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …