سه شنبه , 28 فروردین 1403

دولت و بخش خصوصی برای تحول در اقتصاد چهار باغ وارد صحنه شوند

قدرت اله شمیرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت‌های چهارباغ در عرصه کشاورزی گفت: ۱۵ هزار هکتار اراضی کشاورزی حاصلخیز و بیش از ۱۲۰ گلخانه در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: با تبدیل چهار باغ به منطقه اقتصاد کشاورزی و ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی، ارز آوری حاصل از صادرات محصولات زراعی و گلخانه ای این شهرستان ،  سهم استان البرز  در رونق اقتصاد کشور را افزایش خواهد داد.

فرماندار چهار باغ با اشاره به‌ ۳۸۰ کارگاه و واحد تولیدی فعال در چهارباغ   گفت: دسترسی این واحد های تولیدی به فرودگاه و راه‌های استراتژیک ، راه آهن و سردخانه های متعدد زمینه ارتقای شهرستان در بحث صادرات را فراهم آورده است.

شمیرانی افزود: چهارباغ از توانمندی های لازم برای تبدیل به یک منطقه  ویژه اقتصادی برخوردار است و  این مهم  می تواند بستر را برای ایجاد پنج هزار شغل جدی در این شهرستان  فراهم آورد.

وی در ادامه این گفت و گو  از چهارباغ به عنوان مهدگل پامچال نام برد و گفت: این شهرستان مستعد جذب توریسم کشاورزی، گردشگری  و ورزشی است.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

این شهرستان علاوه بر برخورداری از توانمندی های صنعتی و کشاورزی ، دارای جاذبه های دیدنی فراوانی ازجمله دهکده ورزشی ،باشگاه های خصوصی ازجمله ایران توسعه وفضاهای فرهنگی و فضاهای باغی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …