یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

معاون استاندار: جذب نیروی کار در البرز بر مبنای مهارت در صنایع البرز انجام می شود

علی نیازی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی اولین رویداد جهادی پیشه سازان البرز افزود: بر این اساس اولین رویداد جهادی پیشه سازان  اردیبهشت ماه سال آینده در البرز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویداد برای اولین بار در کشور خلاء بین دانشگاه و صنعت شناسایی، نیازمندی های صنایع به نیروی کار و تکنسین ها احصا شده است.

نیازی گفت: بنابر این  جذب نیروی کار یا ایده به صورت میدانی با سرعت و کیفیت بالا بر مبنای نیاز استان البرز اتفاق می افتد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار البرز یادآورشد: در این زمینه گروهی از مدیران، توسعه ‌دهندگان، علاقه‌مندان صنایع به جذب نیروی کار ماهر و تکنسین ها با مشورت یکدیگر، نیازمندی های سازمانی، پروژه ای یا شرکتی خود را مطرح کرده و نیروهای آماده به کار را همان روز بررسی و جذب می کنند.
نیازی بیان داشت: این رویه جذب نیروی آماده به کار از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان به سرعت در شهرهای جهان گسترش پیدا کرده  و نتایج خوبی از آن در میان کسب و کارهای توسعه یافته کنونی، قابل مشاهده  که منجر به رضایت بیشتر و درآمدهای بالا شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار البرز تاکید کرد: رویداد جهادی پیشه سازان  می تواند نقش به سزایی در توسعه متوازن استان ایفا کند.
 این رویداد با محوریت دانشگاه فنی و حرفه ای استان  البرز، همکاری صنایع ، دستگاه های متولی اشتغال و صنعت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و روند آن به صورت مستمر در بستر شبکه اینترنت در سطح استان ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …