چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

پلمب ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع آوری پسماند در کرج

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: با توجه به نارضایتی سکنه بلوار شهید ایرانی کرج، ۵۵ واحد غیرمجاز جمع آوری پسماند با ورود دادستانی پلمب شد.

پلمب ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع آوری پسماند در کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد قیومی با اشاره به جمع آوری مراکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه پنج کرج در راستای احقاق حقوق عامه، افزود: در پی تقاضا‌های مکرر مردمی مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو در منطقه پنج و محدوده خیابان شهید ایرانی نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می‌کنند دادستانی به این موضوع ورود کرد.

به گفته معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج: با تجمیع زباله‌ها، بهداشت ساکنان منطقه به خطر افتاده بود و علی رغم هشدار‌ها و تذکرات مکرر، اقدامی برای جمع آوری انجام نشد که بدین منظور در دو مرحله جمع آوری واحد‌های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در فاز نخست که چند هفته قبل اجرایی شد، نسبت به رفع انسداد معابر اقدام و ۲۹واحد جمع آوری و به بقیه واحد‌ها مهلت یک ماهه داده شد تا نسبت به جمع آوری اقدام کنند.

سرپرست دادسرای ناحیه۳ کرج با اشاره به دستور اکید رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب کرج برای ساماندهی و جمع آوری مراکز تجمیع زباله ها، افزود: امروز با دستور قضایی صادرشده و با حضور فعال عوامل انتظامی و شهرداری کرج نسبت به جمع آوری ۹ تن زباله و انتقال آن‌ها به حلقه دره اقدام شد و ۵۵ واحد پسماند غیرمجاز نیز جمع آوری شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …