پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

ساعت پروازی مسیر کرج – مشهد اعلام شد 

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به درخواست های مردمی و به منظور رفاه مردم استان و منطقه، پرواز از این فرودگاه به مقصد مشهد مقدس و بالعکس برقرار شده است.

وی اضافه کرد: به این منظور از هجدهم تیرماه تا پایان تابستان امسال ، این پرواز در روزهای جمعه از فرودگاه بین المللی پیام و توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام می شود.

ثناگو مطلق گفت: بر این اساس پرواز شماره ١٢٢٧ ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه از مشهد مقدس در روزهای جمعه هر هفته در پیام به زمین خواهد نشست و در ساعت ٩و ٣٥ دقیقه  همان روز نیز پیام را به سمت مشهد ترک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هفته ای یک پرواز به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از طریق فرودگاه بین المللی پیام انجام می شود خاطرنشان کرد: در صورت افزایش استقبال مردم، این پرواز افزایش خواهد یافت.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.

 فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه تاکنون حدود ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

هم اکنون هفته ای ۲ پرواز به مقصد اهواز و بالعکس از طریق فرودگاه بین المللی پیام در حال انجام است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …