دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

ادامه ناکامی سروقامتان همدان در لیگ دسته اول والیبال کشور

به گزارش ایرنا، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» سه‌شنبه شب (نهم آذرماه) با هشت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

تیم سروقامتان همدان این هفته در شهر لنگرود مهمان وارنا گیلان بود که در نهایت برابر میزبان خود تن به شکست داد.

در این مسابقه که در سالن الغدیر لنگرود برگزار شد، تیم سروقامتان با نتیجه سه بر یک از حریف خود شکست خورد.

نماینده والیبال همدان تاکنون یک برد و سه شکست متوالی را در کارنامه به ثبت رسانده و این ناکامی باعث سقوط این تیم به رده‌های پایین جدول گروه ب شده است.

علیرضا داودی ناظر فنی، جواد جاودانی ناظر داوری، مهرداد شوشتری داور اول و سجاد خان بابازاد داور دوم این مسابقه بودند.

تیم سروقامتان همدان در گروه ب با تیم‌های «وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس» هم گروه است.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و این مرحله به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان امسال به صورت تک مسابقه است و قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.

در این رقابت‌ها همانند سایر مسابقات والیبال، تعداد برد اولویت بر امتیاز دارد و تیم‌ها در جدول مسابقات ابتدا بر اساس تعداد پیروزی، امتیاز، معدل ست و معدل امتیازهای کسب شده، رتبه‌بندی می‌شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …