سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در فردیس متلاشی شد

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  به نقل از پلیس، سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اشاره به  شناسایی و کشف کارگاه تولید روغن تقلبی در شهرستان فردیس اظهار داشت: ماموران نیروی  انتظامی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی در نهایت 2 نفر از عاملان اصلی این اقدام غیرقانونی شناسایی و با تحت تعقیب قرار گرفتن از سوی ماموران، در نهایت کارگاه آن‌ها در شهر فردیس مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد : در ادامه پس از تکمیل اطلاعات، ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و هر 2 متهم را در حال بسته بندی روغن‌های غیربهداشتی با لیبل‌های تقلبی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این کارگاه حدود یک تن روغن خوراکی تقلبی، بیش از نیم کیلوگرم مواد مخدر و 5 هزار و 150 عدد قرص غیرمجاز و قاچاق کشف شد.

سرهنگ گودرزی  با اشاره به اینکه کالای تقلبی باعث صدمه و جبران ناپذیر به شهروندان می شود، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می کنیم  هرگونه گزارش در زمینه خرید و فروش و یا تهیه کالاهای خارجی قاچاق و موارد مشکوکی را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …