پنجشنبه , 9 فروردین 1403

امام جمعه کرج: عاملان شهادت شهید خدایی بهای سنگینی برای این جنایت می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه نماز جمعه این هفته کرج با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت معصومه (س) برای دختران و زنان جامعه اسلامی الگو و اسوه است.

وی افزود: امروز دشمنان با القای شبهات باطل و انواع ابزار و حیل به دنبال تخریب نسل تربیت کننده جامعه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به کسانی برای دختران نسخه می پیچند که تا 300 سال قبل هیچ احترامی برای زنان و بانوان قائل نبودند بیان کرد: آمریکا حق رای را بعد از جنگ جهانی اول به بانوان داد و از آن سال زنان 30  سال به بالا حق رای داشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه اسلام برای بانوان استقلال مالی قائل است ادامه داد: آمریکا با این همه جیغ و داد و ادعا از 128 سال قبل قانونی را تصویب کرد که درآمد زنان متعلق به آنها است و در این زمینه زمان می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه اسلام بر روی سواد و تحصیل بانوان از ابتدا تشویق کرده است ادامه داد: انگلیس تا 1947 میلادی به زنان تحصیل کرده مدرک نمی‌داد و اسلام با دستورات زن را در متن جامعه قرار داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه سرکوب بانوان در پهلوی دست نشانده باید مشاهده  و مورد بررسی  و موشکافی شود، گفت: بانوان ایرانی در دوران دفاع مقدس یا امور خود نقش مهمی در پیروزی داشتند و خدمات بانوان بسیار اساسی و مهم بود.

وی با اشاره به دیدار رهبری معظم انقلاب با نمایندگان به مناسبت روز مجلس تصریح کرد : یکی از موارد مورد تاکید رهبری معظم انقلاب عدم دخالت نمایندگان در انتصابات  دستگاه‌های اجرایی بود.

امام جمعه با بیان اینکه توصیه ما این است که عزل و نصب‌ها در استان با مشورت نمایندگان به دلیل اشراف بر حوزه انتخابیه  باشد، ادامه داد: رهبری معظم انقلاب در این دیدار توصیه‌های لازم  را به نمایندگان انجام دادند.

وی با تسلیت ترور شهید صیاد خدایی توسط عوامل رژیم صهیونسیتی و محکومیت این اقدام بزدلانه عنوان کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) این شهادت‌ها ما را زنده‌تر می‌کند و انگیزه ما را برای رسیدن به اهداف بیشتر می‌کند‌.

حسینی همدانی با اشاره به  اینکه این ترورها سبب می‌شود که فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل بلندتر شود، گفت:این ترورها شما را به نابودی نزدیک می‌کند و باید دائما نگران و در حال آماده باش باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه در زمانی نه چندان دور انتقام الهی گریبان جنایتکاران را می‌گیرد متذکر شد: این ترور عبور از خطوط قرمز انقلاب اسلامی ایران است و عواقب خاص به خود را دارد، جنایتکاران بهای سنگینی برای ترور شهید خدایی می‌پردازند.

امام جمعه کرج با اشاره به امروز صهیونیست‌ها فهمیدند که فرصت خوبی برای جبهه مقاومت پیشامده است تا جولان اشغالی را آزاد کنند، گفت: نقشه‌های مختلف صهیونیستی یک یه یک در حال نقش به آب شدن است ‌

حسینی همدانی با بیان امروز اوج اقتدار صهیونسیت پلید برهم زدن خبرنگار زن است، گفت: رژیم غاصب درک کرده که محور مقاومت با مستشاری سپاه قدس توازن جبهه را به نفع خود تغییر داده است.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه شهید صیاد خدایی به همه عالم نشان داد که نقشه صهیونیستی پلید شکست خورده است تصریح کرد: جای تأسف دارد که عده ای در کشور در هنگام یک اتفاق سر و صدا کرده و خزعبلات مطرح می کنند، اما  سکوت این عده در مقابل ترور شهید خدایی جای تعجب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا به ایران تمام شدنی نیست، متذکر شد: خصومتی با مردم و شهروندان آمریکا نداریم بلکه با سرمداران جنایتکار آمریکا مشکل داریم.

وی با تسلیت به خانواده جانباختگان فروریختن ساختمان متروپل در شهر آبادان ادامه داد: باید متصدیان امر ساخت و ساز در شهرداری‌ها و مناطقی که احتمال وقوع چنین حوادثی است دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان البرز هم از این جهت مورد آسیب است، گفت: موارد آسیب در این بخش زیاد است و گزارشاتی به بنده رسیده که مسئولان  مرتبط منعکس کرده ام و باید قبل از وقوع فاجعه مشابه متروپل در این زمینه در استان البرز چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …