یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

طنین زنگ انقلاب در هزار و ۹۰۰ مدرسه البرز

همزمان با برنامه متمرکز استانی  زنگ انقلاب در هشت منطقه آموزش و پرورش استان، در تمامی مدارس نیز با حضور دانش آموزان و فرهنگیان نواخته شد.

طنین زنگ انقلاب در هزار و ۹۰۰ مدرسه البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیین زنگ انقلاب امسال نیز با توجه به تداوم  شیوع ویروس کرونا  به صورت حضوری و زنده در بستر شبکه شاد مدارس البرز در حال اجرا است.

آیین متمرکز استانی زنگ انقلاب صبح سه شنبه در دبیرستان دخترانه شهید صدر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با حضور خانواده های معظم شهدا و مسوولان استانی به صدا درآمد.

دانش آموزان با برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود، برپایی یادمان شهدا، اجرای دکلمه و مسابقات فرهنگی یاد امام و شهدا را گرامی می دارند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس نقش موثری در آشنایی نسل نو با حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

علی حجرگشت افزود: دهه فجر یادآور دلار مردانی است که ما را از زیر سلطه ستمگران نجات دادند و این دهه فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و آشنایی اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل نوجوان و جوان با جایگاه جمهوری اسلامی درحوزه‌های مختلف نظامی و علمی درجهان است.

او تصریح کرد: قبل از انقلاب دانش آموزان حتی یک مدال المپیاد را نتوانسته بودند به دست آورند درصورتی که اکنون جوانان کشور به برکت انقلاب اسلامی توانسته اند مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

به گفته حجرگشت جوانان کشوراین دستاوردها را با رهبری وهدایت‌های رهبرمعظم انقلاب در زمان جنگ، تحریم‌ و توطئه‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی برای کشوربه ارمغان آورده‌اند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۱۱۲ کد مدرسه دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …