یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

آغاز خط کشی هزار کیلومتر از راه‌های البرز

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، گفت: خط کشی هزار کیلومتر از راه‌های استان برای ایام نوروز آغاز شد.

آغاز خط کشی هزار کیلومتر از راه‌های البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، ناصر خوشرو، گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروز راهداری البرز با هدف افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش میزان حوادث رانندگی، خط‌کشی هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان را در دستور کار قرار داده است.
رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، افزود: عملیات خط‌کشی با اولویت آزادراه کرج – قزوین، جاده کرج – چالوس و محور اشتهارد – نجم‌آباد با سه تیم عملیاتی، همراه با سه دستگاه خودرو برای خط‌کشی از روز سه‌شنبه، سوم اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد.
این مسوول با بیان اینکه برای اجرای این طرح پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: این مبلغ از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.
خوشرو با اشاره به اینکه از ابتدای سال نیز ۴۲۰ کیلومتر از راه‌های استان با اولویت محور‌های شریانی و اصلی خط‌کشی شده‌اند، افزود: با تلاش نیرو‌های راهداری استان سعی شده در محور‌های مواصلاتی البرز مشکلی در خصوص خط‌کشی نداشته باشیم و براساس برنامه‌ریزی در زمان مقرر خط‌کشی محور‌ها تجدید و به‌روز شود.

استان البرز حدودبکهزارو ۵۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد، ۱۸ درصد ترافیک راه‌های کشور در البرز است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …