جمعه , 14 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: مهمترین سیاست تبلیغی دشمن مأیوس‌سازی مردم و مدیران جامعه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی خودرویی کرج و  اشاره به اینکه اهل تقوا با یادِ مرگ زندگی می کنند، اظهار داشت: یاد مرگ انسان را منظم و زندگی انسان را پویا تر می کند.

وی با اشاره  به ولادت امام جواد (ع) و تبریک این روز،  افزود: امام رضا (ع)  زندگی فرزند خود  را به حضرت موسی (ع) تشبیه کردند و این شباهت به دلیل سختی دوران امامت امام جواد (ع) بوده است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امام جواد(ع) در طول امامت خود با جریان زر زور و تزویر مواجه بودند، تصریح کرد: در زمان امام جواد(ع)  انحرافات فکری فراوانی وجود داشت و عالمان منحرفی در دوران امام زندگی می کردند.

متکی در اراک: دشمنان جرأت تهدید ایران را ندارند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره سالگرد وفات بانوی شجاعت و فضلیت حضرت زینب کبری(س) ، عنوان کرد: حضرت زینب(س) یکی از مصادیق جهاد تبیین و روشنگری است و خطبه‌های حضرت حماسه کربلا را به گوش جهانیان رساند و مانع از تحریف شد.

امام جمعه کرج با اشاره تاکیدات رهبری مبنی هوشیاری در مورد تحریف دستاوردهای انقلاب و لزوم تبیین این دستاوردها ، گفت: رهبری در دهه 90 پیش بینی‌هایی را  در این زمینه داشتند و آفت‌های بعدی در دهه نود به خاطر عدم توجه به این فرمایشات و دغدغه‌ها  به وجود آمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز  با تاکید بر اینکه  در سال 95 هم ایشان بر موضوع نیازمندی به تبیین دستاوردها انقلاب تاکید کردند، تصریح کرد: امروز باید  جوانان با دستاوردها و اقدامات این سالها آشنا شوند و این موضوع نیاز به کار دارد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جوانان در هجمه قرار دارند، ادامه داد: یکی از موارد جهاد تبیین برای نیروهای انقلاب در مقطع کنونی شناساندن خط امام خمینی(ره) و انقلاب است. 

حسینی‌همدانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر و چند بعدی بودند ، ادامه داد: مواضع امام خمینی بر علیه جریانات مختلف کاملا مشخص و شفاف است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه امام خمینی(ره) غیر از فلسفه و فقه در  عرفان نظری و عملی یکی از اساتید متبحر بوده است، ادامه داد: امام خمینی(ره) اهل مبارزه جدی برای رهایی جامعه از ظلم و ستم بود و با بصیرتی عمیق به موقع تصمیم می گرفت.

 حسینی‌همدانی با اشاره اینکه ما فرزندان امام خمینی(ره) از او یاد گرفته ایم که مواضع ما در مقابل دشمنان شفاف باشد و  هر چی فریاد داریم بر سر آمریکا می‌کشیم ، ادامه داد: حمله ترکیب یکی از ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی   است و دشمن همیشه در حال حمله است.

وی با بیان اینکه  برای حضور در میدان جنگ رسانه ای باید  آرایش جنگی و تاکتیک‌های جنگ را باید به موقع یاد گرفت ، افزود: دشمن به دنبال این است که عناصر اقتدار کشور را کوچک نشان داده و  با این ترفندها استقلال کشور را تضعیف کند.

امام جمعه کرج با اشاره به دستاورد دیگری در سپاه و رونمایی از موشک پیشرفته خیبر و با تاکید بر این نکته که رونمایی از این موشک چشم دشمنان را کور کرد، عنوان کرد:

مهمترین سیاست تبلیغی دشمن مایوس سازی مردم و مدیران جامعه است.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه  جریان حزب الله باید در فضای رسانه ای به موقع و درست عمل کنند، اذعان کرد: حضور در فضای مجازی و مقابله با شبهه افکنی دشمنان تاثیر فراوانی در خنثی سازی تحرکات دشمنان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با  اشاره به مذاکرات هسته ای و پیشرفت در این گفت‌وگوها ادامه داد: هدف این مذاکرات برداشتن تحریمهای ظالمانه و راستی آزمایی در مورد اجرای تعهدات آمریکایی ها است.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان آمریکایی در این شرایط زیادخواهانه سخن پراکنی می کنند، تصریح کرد: هرگونه تحرکات آمریکایی‌ها با پاسخ قاطع و محکمی و غیر پیش بینی از سوی ایران مواجه می شود.

امام جمعه کرج با اشاره به سومین سالگرد طرح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری معظم انقلاب و لزوم ارائه فعالیت‌ها در این زمینه، گفت: برگزاری نمایشگاهی در جهت ارائه برنامه‌های اجرا شده در این راستا در استان البرز ضروری  وخ وب است.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …