شنبه , 15 اردیبهشت 1403

تردد بیش از هشت میلیون خودرو در البرز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای دی تاکنون، هشت میلیون و ۸۴۲ هزار و ۱۷۱ خودرو وارد البرز شده است.

تردد بیش از هشت میلیون خودرو به البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علی شادفر گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۵۲ دستگاه ترددشمار فعال در محور‌های مواصلاتی البرز از ابتدای دی‌ماه سال جاری تاکنون هشت میلیون و ۸۴۲ هزار و ۱۷۱ تردد ورودی به محور‌های مواصلاتی البرز ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز : در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۱۱۸ تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی البرز افزایش ۱.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است.

شادفر گفت : سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۷۲.۱ کیلومتر در ساعت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، همچنین به افزایش سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه اشاره کرد و گفت: در این مدت سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ۱.۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

البرز، محل تردد مسافران چهارده استان کشور است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …