جمعه , 7 اردیبهشت 1403

قالیباف:امروز موضوع اقتصاد مسئله اصلی کشور است / یاور دولت هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود به مناسبت روز مجلس  که شامگاه امروز  از شبکه یک سیما پخش شد، گفت:مجلس یار و مددکار دولت است اما بار اصلی بر روی دوش دولت است و باید همه کمک کنیم تا قوانین را به درستی اجرا کند.

وی با بیان اینکه امروز موضوع اقتصاد مسئله اصلی کشور است،افزود: در مجلس به موضوع اشتغال، بیکاری و معیشت مردم به اولویت پرداختیم.

نماینده تهران در مجلس با تاکید براینکه امروز مسکن یکی از موضوعات و دغدغه‌های مردم است، افزود: یکی از نگرانی‌های مردم این است که آیا می‌توانند حتی اجاره مسکن خود را تامین کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون جهش تولید سعی شد به ضعف هایی که در قانون وجود داشت رسیدگی و آنها را برطرف کنیم، اظهار داشت: در این طرح ساخت مسکن را دولتی سازی پیش نبردیم.

قالیباف تصریح کرد: 45 تا 55 درصد قیمت مسکن نسبت به جغرافیا به زمین مربوط می‌شود که دولت کار اولیه برای اجرای قانون جدید تولید مسکن را آغاز کرده است.هزار خانه خالی داریم که بخشی از آنها در بنگاه‌داری بانک‌ها بوده است، آنها با نگاه تجاری به موضوع مسکن نگاه می کنند.

وی ادامه داد: مالیات بر خانه های خالی کمک می کند یا آنها مسکن را اجاره بدهند یا بفروشند.

این خبر در حال تکمیل است….

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …