پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

فعالیت های فرهنگی در کرج با وحدت رویه انجام شود

 جواد چپردار عصر شنبه  در اولین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اظهارداشت: فعالیت های فرهنگی که در مناسبت های مختلف مانند ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، دفاع مقدس و مناسبت های مختلف انقلاب اسلامی در شهر برگزار می شود از این پس با وحدت رویه برگزارشود تا مردم این کلانشهر از خروجی آن بیشتر استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حوزه کمیسیون فرهنگی بودجه هایی که شهرداری کرج به شهر اختصاص می دهد همراه با فعالیت های سایر ادارات کل مربوط به حوزه  فرهنگ استان در حوزه دولت و غیره باشد تا بتوانیم منابع و مدیریت واحدی داشته باشیم.

چپردارخاطرنشان کرد:  اعضای شورای اسلامی شهرکرج اهتمام دارند که از این پس هر اتفاق خوب فرهنگی که در شهر رخ می دهد با مدیریت واحد انجام شود.

رییس شورای اسلمی شهر کرج با تقدیر از سازمان فرهنگی شهرداری کرج در خصوص برگزاری مراسم چهارپایه خوانی درب منازل شهدا در ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین (ع) ، افزود: یکی از بهترین مراسمی که در ایام محرم انجام شد.

وی تاکید کرد: در بحث مساعدت های مالی که معاونت سازمان فرهنگی داشتند اینکه بتوانیم به هیات های کوچک و متوسط کمک کنیم خیلی خوب است اما بهتر از قول دادن این است که تعهدات را انجام دهیم .

چپردار  گفت: با توجه به اینکه در مناطق دهگانه شهرداری کرج چندین میلیون ریال  بودجه فرهنگی به این امر اختصاص داده شده، انتظار می رفت برخی هیات ها براساس قول سازمان فرهنگی به مناطق شهرداری کرج برای دریافت کمک مراجعه  کردند به آنها مساعدت مالی می شد.

وی بیان داشت: مدیران مناطق شهرداری کرج در این خصوص هیچ کمکی به هیات ها نکرده اند و تذکر جدی به سازمان و مناطق شهرداری دارم که مواردی که از طرف سازمان قول داده شده پیگیری شود.

چپردار اظهارداشت:در مورد مساعدت مالی به هیات ها می بایست از این به بعد عدالت برقرار شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …