شنبه , 8 اردیبهشت 1403

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو توسط پلیس البرز

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا از پلیس البرز ، سردار «عباسعلی محمدیان»  اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق مختلف استان و عدم کشف خودروهای سرقتی پس از چندین وقت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در حین تحقیقات، کارآگاهان ردپای یکی از سارقان و مالخران حرفه ای و سابقه دار کشور در یکی از سرقت ها را مشاهده و با شناسایی مخفیگاه او در یکی از استان های غربی کشور، با دریافت نیابت قضائی به آنجا اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
سردار محمدیان  با اشاره به کشف تعداد زیادی قطعات خودرو سرقتی از مخفیگاه متهم، گفت : در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان متوجه شدند که این سارق با تشکیل یک باند سازمان یافته در چند نقطه از کشور ابتدا خودروهای شهروندان را به سرقت برده و در ادامه با انتقال آن ها به استان های غربی کشور از طریق سند نمره و اوراق کردن، خودروهای سرقتی را به فروش می رسانند.
وی خاطرنشان کرد : با تلاش های شبانه روزی و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی-پلیسی، ۱۴ نفر دیگر از اعضای باند سارقان در چندین استان کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم در چند نقطه از کشور به صورت همزمان همه آن ها دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.
وی با اشاره به کشف ۲۲ دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه سارقان گفت: این افراد با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی، قطعات و لوازم خودروهای سرقتی را از آن طریق به فروش می رساندند.
فرمانده انتظامی البرز افزود :  تحقیقات پلیس برای کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …