چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

امام جمعه فردیس : جلب اعتماد عمومی باید در اولویت باشد

حجت الاسلام والمسلین سیدابراهیم حسینی  دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه  با اشاره به بازگشت برخی از اعضای شورا پس از اینکه توسط هیات نظارت از فهرست شورا خارج شده بودند ، افزود: اگر  افرادی دارای مشکل هستند، قوانین به گونه ای باشد که این افراد امکان حضور در انتخابات نداشته باشند و با  اهمال کاری در این رابطه نیز برخورد شود.

وی اظهار داشت: البته شاید در این موضوع انتقادی وجود داشته باشد، اما قانون را باید محترم شمرد.

امام جمعه فردیس در ادامه نقش رسانه را در ارتباط دو سویه با مسوولان مهم و اثر گذار دانست و  افزود: بسیاری از مسایل و مشکلات این شهرستان با همکاری و کمک رسانه ها مرتفع می شود.

وی در خصوص تعطیلی فعالیت پروژه بیمارستان دولتی فردیس اظهار داشت: روز چهارشنبه استاندار البرز از پروژه بیمارستان فردیس بازدید می کند و از  استاندار خواستم تا مشکلات تکمیل این مرکز درمانی که ۹۲ درصد پیشرفت دارد ، مرتفع گردد.

وی افزود: انتظار داریم مسوولان استان اختلافات پیش آمده در مسیر ساخت این بیمارستان را حل کنند چرا که  ۲ وزیر دولت قبلی قول دادند تا پایان دولت بهره برداری برسد!

وی ادامه داد: الان هم وعده داده می شود که دهه فجر بیمارستان به اتمام می رسد و امیدواریم که  حرف های تبلیغاتی نزنند بلکه مشکل مردم را حل کنند. 

وی با اشاره به اینکه از رسانه ها توقع دارم مروج اخلاق باشند، بیان داشت: شهر فردیس از جهت فرهنگی و آسیب های اجتماعی مانند طلاق و  فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین مشکل دارد و رسانه ها می توانند در این زمینه با کمک مسوولان امر برای کاهش آسیب های اجتماعی گام های موثری بردارند.

حسینی در خصوص برگزاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود: شورای فرهنگ عمومی  شهرستان محل سیاستگذاری های کلان فرهنگی است و باید به صورت ماهیانه تشکیل شود.

وی تاکید کرد که مصوبات این شورا  باید ضمانت اجرایی داشته باشد و رسانه ها نیز باید اجرای مصوبات را پیگیری  و تصمیمات مسوولان را تثبیت  کنند.

امام جمعه فردیس گفت: از رسانه ها توقع دارم اگر در شورای فرهنگ عمومی فردیس قدمی برداشته شد رسانه ها قدم دوم را تثبیت کنند.

وی به خشونت و حقوق شهروندی در فردیس اشاره کرد و افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان را به سمت مبارزه با فساد اداری ،تملق و چاپلوسی سوق می دهم. 

حسینی با بیان اینکه پاسخگو کردن مسوولان با کمک رسانه ها ممکن است، گفت: از اصحاب رسانه حمایت می کنم.

وی از اصحاب رسانه خواست منافع ملی و شهرستانی را در اولویت قرار دهند و تاکید کرد که گاهی اختلاف نظرها با مسوولان باید به نفع خدمت به مردم و پیشبرد شهر کنار گذاشته شود.

وی یکی از مشکلات جدی را پایین بودن سواد رسانه دانست و افزود: رسانه ها باید علاوه بر صدای مردم صدای حکومت هم باشند، اصحاب رسانه با ستاد نماز جمعه در انتشار اخبار نماز جمعه و انتقال دغدغه ها و مشکلات مردم همکاری کنند.

شهرستان فردیس با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …