جمعه , 10 فروردین 1403

البرز ۵۸ پروژه آموزشی خیری – مشارکتی در دست ساخت دارد

محمد دلاوریان روز شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای آموزشی در دست ساخت البرز به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد ۲۷ واحد آن خیری و مشارکتی است که با ۱۶۰ میلیارد تومان برای ساخت این فضاهای آموزشی اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه دو دهه از تشکیل و تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور می گذرد، افزود: تا کنون به همت خیرین نیک اندیش ۴۰۰ پروژه آموزشی در استان البرز ساخته شده است.

وی بیان داشت: خیرین مدرسه ساز تا کنون ۳۷۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس های درس در استان البرز هزینه کردند.

وی تصریح کرد: بهبود سرانه آموزشی در استان مهاجر پذیری چون البرز حاصل کمک خیران مدرسه ساز است.

دلاوریان ادامه داد: اهتمام ویژه خیرین مدرسه ساز استان البرز نسبت به تقبل تعهد ساخت، تسریع در روند اجرای عملیات احداث پروژه ها از لحاظ کیفیت اجرایی و فنی بسیار رضایت بخش و شایسته ارزیابی است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان علاوه بر نظارت اجرایی و فنی درعملیات ساخت و روند اجرای پروژه های خیرساز، می بایست بعنوان پشتیبان و یک مشاور امین در کنار خیرین در تکمیل فضاهای آموزشی خیر ساز استان باشند.

وی یادآورشد: درقالب این طرح از مدارس بازدید تخصصی می شود تا مشکلات و موانع در حال آماده سازی آن با همکاری آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز برطرف شود.

وی  هزینه ساخت هرمترمربع فضای آموزشی را ۳۰ میلیون ریال ذکر کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز ادامه داد: رشد مهاجرت ها، کمبود شدید فضای آموزشی و فرسودگی ۳۵ درصد از مدارس البرز علت اصلی تراکم بالای دانش آموزی در کلاس های درس این استان را تشکیل می دهد.

وی عنوان کرد: جمعیت دانش آموزی استان البرز سالانه با رشد ۱۲ هزار نفری مواجه است.

دلاوریان تاکید کرد: با توجه به آماربالای مهاجرت پذیری البرز و افزایش حاشیه نشینی درآن که موجب کمبود شدید فضای آموزشی شده لازم است همه به یاری آموزش و پرورش این استان بشتابند.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …