یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: انتخابات جلوه ای از حضور حماسی مردم است

عزیزاله شهبازی روز جمعه در حوزه اخذ رای مسجد امام سجاد(ع) کرج با اشاره به وجود یک هزار و ٣٦٣ شعبه اخذ رای در این استان افزود: از بامداد امروز تمام شعب اخذ رای استان بر اساس برنامه ریزی ستاد انتخابات و توسط فرمانداری و بخشداری ها آغاز به کار کرده اند.
وی اضافه کرد:  شاهد هستیم که سنین مختلف پای صندوق های رای حاضر شده اند تا نظر خود را در خصوص اداره  چهار سال آینده شهر، روستا و کشور بدهند.
شهبازی با بیان اینکه تدابیر لازم برای حضور مردم در پای صندوق های رای اندیشیده شده اظهار داشت: شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور مهیا و هدف ما این است که هیچ رایی نباشد که اخذ نشود.
وی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم این است که در ساعت های اولیه و پیش از تاریکی شب نسبت به رای دادن اقدام تا بتوانیم نتایج انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را هر چه سریعتر اعلام کنیم.

استان البرز دارای هفت شهرستان  و جمعیتی حدود سه میلیون نفر بوده که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …