جمعه , 31 فروردین 1403

بازآفرینی بافت های فرسوده نظرآباد کرج در دستور کار قرار گرفت

ارسلان‌ قاسمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا  گفت : در تلاش هستیم تا با جلب مشارکت های مردمی ، اعطای تخفیف های قانونی و”جذب سرمایه گذار روند بازسازی بافت های فرسوده را در این شهرستان سرعت بخشیم.

وی با اشاره به  نقش تاثیر گذار مردم در بازآفرینی بافت های فرسوده نظرآباد، ضرورت همت و تلاش جمعی مسئولان برای هدایت این شهرستان در مسیر  توسعه و آبادانی هرچه بیشتر را مورد تاکید  قرار داد.

فرماندار نظر آباد گفت:  اداره راه و شهرسازی نظرآباد در برنامه ریزی های شهری برای بازآفرینی بافت های فرسوده‌ همکاری شایان توجهی خواهد داشت‌ و فعالیت این ارگان به ویژه در فازهای مطالعاتی بخش عمرانی در این زمینه‌ راهگشا خواهد بود.

وی اظهار داشت: حوزه معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و نیز شهرداری نظرآباد در اجرای طرح بازآفرینی بافت های فرسوده مشارکت خواهند داشت.

قاسمی  گفت: بازآفرینی بافت های فرسوده فقط  در انجام امور عمرانی از جمله جدول گذاری و آسفالت خلاصه نمی شود، زیرا پرداختن به حوزه اجتماعی و فرهنگی در این مناطق بسیار حائز اهمیت و غیرقابل چشم پوشی است و در این زمینه‌ نیازمند تهیه و تدوین برنامه های اصولی و کاربردی می باشیم.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …