چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

رای گیری بیماران کووید ۱۹ البرز درب منازل انجام می شود

دکتر مهرداد بابایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیماران کووید ۱۹ استان البرز می‌توانند از طریق تلفن نشانی خود به فرمانداری‌ها اطلاع دهند تا صندوق‌های سیار رای برای اخذ آرای آنان به درب منازل انتقال داده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سامانه‌ای به نام ” انتخاب ایران ” برای روز انتخابات راه اندازی شده است که مردم می توانند اطلاعات نامزد های انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا  همراه با عکس و دیگر مشخصات درج شده در آن را دریافت کنند.

وی ادامه داد:همچنین از طریق  این سامانه نزدیکترین و خلوت ترین شعبات اخذ رای نمایش داده می شود تا مردم به این شعبات مراجعه می‌کنند معطل نشوند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه مردم می بایست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را سرلوحه کار خود قراردهند، اظهارداشت: درانتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد شعبات اخذ رای و صندوق‌های سیار برای اخذ رای افزایش یافته است.

این مسوول گفت: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی افزود: مردم همچنان توصیه های بهداشتی را اولویت قرار دهند و رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست‌ها  را در دستور کار داشته باشند و از خوردن و آشامیدن در شعبات اخذ رای خودداری کنند و خودکار شخصی همراه خود داشته باشند.

استان البرز دارای هفت شهرستان تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …