یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

معاون فرماندار : سهمیه آرد فردیس نسبت به جمعیت پایین است

«بهزاد پرویزی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین سرانه سهمیه آرد فردیس برای هر نفر ۶.۸ کیلوگرم است در صورتی که در شهرستان های دیگر استان البرز این رقم بالای هفت کیلوگرم  تعیین شده است.

وی ادامه داد: سهمیه آرد شهرستان فردیس ماهانه ۲ هزار و ۶۵۷ تن است  که برای افزایش این سهمیه چند بار با اداره  کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز مکاتبه کرده ایم.

پرویزی با بیان اینکه کیفیت پخت نان در این شهرستان پایین است ، اظهار داشت: ۷۰ درصد واحدهای نانوایی در شهرستان فردیس  به اجاره در اجاره  درآمده است  و این موضوع سبب تخلفات از جمله فروش آرد،کم فروشی و گرانفروشی می شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: ۳۳۶ واحد نانوایی در این شهرستان فعال هستند که از این تعداد ۲۵۶ واحدنانوایی دولتی و مابقی آزادپز هستند.

پرویزی افزود: در بهمن ماه  امسال ۷۵  مورد بازرسی از نانوایی های شهرستان انجام شد که ۲۸ مورد به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

قائم مقام اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: میزان کسری سرانه آرد شهرستان فردیس عدد معناداری نبوده و طرح موضوع آن توسط معاون فرمانداری شهرستان فردیس با در نظر گرفتن ضریب افزایش جمعیت سال ۱۴۰۰ می باشد.

«محمود مرادی »افزود:  اداره کل غله البرز  ضریب افزایش جمعیت ۱۴۰۰ را در ماه‌های ابتدای سال ۱۴۰۱ تعیین خواهد کرد و در شرایط کنونی فردیس هیچ مشکلی در زمینه تامین نان مردم  ندارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …