جمعه , 10 فروردین 1403

بسیاری از ردیف‌های درآمدی شهرداری کرج غیرواقعی است

به گزارش خبرنگار مهر، مریم قهرمانی صارم بعد از ظهر سه شنبه در نطق پیش از دستور بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج، اظهار کرد: پنجشنبه هفته گذشته برق دو تا از مناطق شهر کرج قطع شد، با توجه به اینکه پکیج بسیاری از منازل برقی است، پس از اتصال جریان برق، دو روز زمان می‌برد تا پکیج ها وصل شود.

وی بیان کرد: از شهردار کرج انتظار می‌رود به تمام مناطق اجرایی نظارت داشته باشند که در آخر هفته مردم با قطعی برق مواجه نشوند، چرا که آنان ولی نعمتان ما هستند و باید در عمل هم ثابت کنیم.

نایب ریس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با تشکر از اعضای شورای شهر کرج در خصوص برگزاری جلسات بررسی متمم بودجه، تصریح کرد: برخی از ردیف‌های متمم بودجه واقعاً نگران کننده است و در حال حاضر شرایط در این خصوص مطلوب نیست.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس اگر بودجه تهران ۶۰ هزار باشد، از این رقم ۶ هزار بودجه باید به کرج اختصاص یابد، با این روند امسال ۴ هزار بودجه شهر کرج نیز، محقق نمی‌شود.

قهرمانی صارم با بیان اینکه متأسفانه بیشتر ردیف‌های درآمدی ما صفر است و بسیاری از ردیف‌ها غیرواقعی است، گفت: وقتی برخی از ردیف‌های پیش بینی شده هشت یا هفت دوازدهم را نتوانستیم جذب کنیم، چگونه در ۴ ماه پایان سال مابقی بودجه را می‌خواهیم جذب کنیم؟

وی به شهردار کرج متذکر شد: این امر را واقعی‌تر و تیزبینانه تر مورد بررسی قرار دهید که تا پایان سال مشکلات مان کاهش یابد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …