چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

گروه جهادی شهید عسگری منتخب ششمین جشنواره مالک اشتر

محدثه داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین از هر استان دو گروه جهادی انتخاب و به این جشنواره معرفی شدند.

وی بیان کرد: به لطف خداوند متعال و نگاه ویژه‌ی شهید مهدی عسگری و تلاش‌های بی‌دریغ اعضا این گروه، در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج مستضعفین، گروه جهادی شهید مهدی عسگری ناحیه امام سجاد (ع) سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به عنوان یکی از موفق‌ترین گروه‌های جهادی در سطح کشور انتخاب شد.

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری ناحیه امام سجاد (ع) سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: دلیل موفقیت این گروه جهادی که مزین به نام شهید عسگری است تلاش‌های خالصانه اعضا گروه که جهادگرانی دغدغه‌مند و خستگی‌ناپذیر هستند، می‌باشد.

وی با بیان اینکه گروه جهادی شهید مهدی عسگری از سال ۹۷ تأسیس شده است، خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در زمینه‌های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان، اقتصادی، کارآفرینی، مددکاری‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، توزیع بسته‌های معیشتی و … فعالیت دارد و خدمات لازم را به مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار استان البرز ارائه می‌دهد.

داودی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ نفر جهادگر در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف با طرز تفکرهای مختلف در گروه جهادی شهید مهدی عسگری فعالیت دارند که ۳۰ نفر از آنها تیم پزشکی متخصص هستند.

وی متذکر شد: بر این اساس تمام جهادگران در یک راستا آن هم دستگیری و ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در این گروه فعالیت دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …