شنبه , 8 اردیبهشت 1403

پویش مرگ بر استکبار در بستر شاد البرز راه اندازی شد

فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا هداف از اجرای این پویش را برگزاری هرچه باشکوه مراسم ۱۳ آبان با توجه به شرایط کنونی، تقویت روحیه وحدت ملی و همگرایی اقشار مختلف و تبعیت از مقام معظم رهبری ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان ایران کوچک ( استان البرز)  با انتشار پیام، نقاشی، عکس نوشته و خواندن سرود «آمریکا، آمریکا، مرگ به نیرنگ تو» می توانند دراین پویش شرکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت شناخت جوانان و نوجوانان نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه  ایران و کل جهان است،خاطرنشان کرد: دانش آموزان با ارسال آثار فرهنگی و هنری خلاقانه می توانند رویدادهای ۱۳ آبان را به زبان قلم و هنر در این پویش به تصویر بکشند.

فهمیده معرفی الگوهای دانش‌آموز انقلابی و فداکار همانند شهید محمد حسین فهمیده، شهید بهنام محمدی، شهید لندی و سایر دانش‌آموزان شهید را از دیگر بخش های این پویش ذکر کرد.

وی تصریح کرد: ارسال عکس ازشرکت دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و انتشار وصیتنامه شهدای دانش آموز از دیگربخش های این پویش دانش آموزی را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه زنگ استکبارستیزی و روز دانش‌آموز، ۱۲ آبان ماه در هشت مدرسه بصورت متمرکز استانی و منطقه ای و در سایر مدارس نواخته می شود،اضافه کرد: بیانیه مشترک شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی برای قرائت در برنامه زنگ استکبار ستیزی نیز قرائت می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: ارسال پیام های تبریک به دانش آموزان در پیام رسان شاد و کانال های تربیت سیاسی و اجتماعی، تشکل ها و شوراهای دانش آموزی ازبرنامه های مهم مدارس البرز در روز ۱۳ آبان است.

وی عنوان کرد: دانش آموزان البرز در روز ۱۳ آبان همچنین یکی از شعارهای مرتبط با روز ۱۳ آبان را به شکل های مختلف ازجمله «خوشنویسی، پلاکارد، نقاشی و خط» تهیه و عکس آن را در بستر شاد و سایر پیام رسان های داخلی منتشر می کنند.

فهمیده تاکید کرد: امسال دانش آموزان و فرهنگیان ایران کوچک بار دیگر با شرکت برنامه ها و تجمع سیزدهم آبان نشان خواهند داد که دیوار ستم با وحدت، ولایتمداری و هوشیاری شکستنی است.

یوم الله ۱۳ آبان، همزمان با سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه (۱۳۴۳)، کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران، به دست رژیم پهلوی(۱۳۵۷) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران(۱۳۵۸)، به نام روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری شده است.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …