پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

حمل و ذخیره سازی پرتقال تامسون عید نوروز در البرز آغاز شد

سید محسن موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کارگروه راهبردی میوه طرح تنظیم بازار  با نظارت بازرسان و کارشناسان اعزامی به استان مازندران، نخستین محموله پرتقال تامسون  مطابق با استانداردهای ابلاغی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از روز گذشته به استان حمل و در سردخانه‌ طرف قرارداد درحال ذخیره‌سازی است.

وی با بیان اینکه فقط یک سردخانه در استان کار ذخیره سازی میوه شب عید را بر عهده دارد، اظهار داشت: برابر تصمیم کارگروه راهبردی میوه استان یک هزار تن پرتقال و ٦٠٠ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید پیش بینی شده که در ایام پایانی سال و نوروز ١٤٠١ از طریق غرف درسطح شهر ستان های استان و بخشی به صورت هوشمند از طریق سامانه های هوشمند توزیع خواهد شد.

موسوی  به افزایش ۱۰ درصدی سهمیه استان در توزیع پرتقال و افزایش ۲۰ درصدی در عرضه سیب تنظیم بازار شب عید در سال جاری اشاره  کرد و گفت:  مقرر شده بخشی از میوه شب عید به صورت هوشمند، بدون افزایش قیمت و با همان قیمت غرفه‌ها درب منزل به شهروندان تحویل شود.

تعاون روستایی البرز در ایام پایانی سال جاری با راه اندازی ۱۲۰ غرفه در سطح شهرستان های استان کار توزیع میوه شب عید را عهده دار است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …