شنبه , 8 اردیبهشت 1403

البرز ظرفیت های مناسبی برای پیشرفت دارد

رئیسی در بدو ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران:

رئیس جمهور گفت: همه مزیت ها و ظرفیت ها برای رشد و پیشرفت در البرز وجود دارد و گامهای زیادی نیز برای پیشبرد استان برداشته شده است، اگر چه این اقدامات برای پیشرفت استان لازم بوده، ولی کافی نبوده است.

البرز ظرفیت های مناسبی برای پیشرفت داردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی گفت: البرز ظرفیت های بسیاری در زمینه های کشاورزی، صنایع تبدیلی، شهرک های صنعتی و گردشگری دارد، هرچند که نزدیکی این استان به تهران مزایا و معایبی به همراه داشته است.

رییس قوه مجریه افزود: جمعیت مهاجر البرز باعث شده تا اقوام و گویش های مختلف در کنار هم زندگی کنند و به حق اینجا ایران کوچک است، هرچند که این موضوع هم برای این استان مزایا و معایبی به همراه داشته است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به وجود مراکز تحقیقاتی موجود در استان گفت : این مراکز می تواند در زمینه های فناورانه بسیار موثر باشد.

رئیس قوه مجریه افزود : در نشست های مختلفی که با استاندار البرز انجام شده بسیاری از مشکلات استان احصا و راهکارهایی نیز مشخص شده است.

آقای رئیسی اظهار امیدواری کرد : برای حل مشکلات البرز در شورای اداری استان به نتیجه خواهیم رسید تا این مشکلات به زودی مرتفع شود.

رئیس جمهور همچنین بر مشارکت مردم و فرهیختگان برای پیشرفت استان تاکید کرد و گفت : امیدواریم با این مشارکت و همدلی گرهی از گره های استان گشوده شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …