یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

همکاری های مشترک صادراتی البرز با سازمان اتکا تقویت می شود

مجتبی عبداللهی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان اتکا که در ستاد مرکزی این سازمان در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: امروز به همراه مدیرعامل سازمان اتکا از مجموعه دستاوردها و تولیدات زنجیره سازمان اتکا بازدید کردیم که به خوبی توانایی و قابلیت های این سازمان  به تصویر کشیده شده است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه حاکی ازتوانایی ها، استعدادها و پتانسیل هایی است که سازمان اتکا به عنوان یکی از سازمان های خدمات دهنده به نیروهای مسلح دارد که قابل تقدیر و ستایش است.

استاندار البرز افزود: در حاشیه این بازدید مذاکراتی با مدیرعامل سازمان اتکا در راستای تقویت این تولیدات و گستردگی بیشتر این تولیدات انجام شد.

وی با بیان اینکه البرز یکی از استان های استراتژیک در تولید مواد غذایی می باشد، اظهار داشت: سازمان اتکا نیز در حوزه تولیدات مواد غذایی به خوبی فعال است که با پیگیری های انجام شده درصدد هستیم تا سازمان اتکا ضمن گسترش صادرات محصولات تولیدی مجموعه خود، با استفاده از ظرفیت های خود در صادرات محصولات تولیدی غذایی البرز نیز پای کار بیاید.

عبداللهی خاطرنشان کرد که در صدد هستیم با کمک مدیرعامل جدید سازمان اتکا تحولات خوبی را در راستای خدمات رسانی به پرسنل و ثروت سازی برای سازمان اتکا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مردمی که در حوزه تحت پوشش این وزارت هستند داشته باشیم.

حدود ۲ هفته از برپایی نمایشگاه موقت دستاورهای شرکت های زیرمجموعه سازمان اتکا که شامل تولیدات غذایی، دامپروری، کشاورزی، الکترونیک و بهداشتی می باشد، می گذرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …