جمعه , 14 اردیبهشت 1403

فرماندار : دستگاه های اجرایی چهارباغ مکلف به مانع زدایی فوری از تولید شدند

«قدرت اله شمیرانی» روز  سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که همواره تولید را جهاد و به نوعی عبادت عنوان کرده‌اند، گفت: پیگیری های اداری در رفع مشکلات صنعتگران، مسیر را برای موفقیت دولت سیزدهم در  حمایت و پشتیبانی از تولید و کار آفرینی هموار می کند.

وی افزود: بر همین اساس دستگاه های اجرایی و خدمات رسان  شهرستان چهارباغ  مکلف به ارایه خدمات مطلوب به صنعتگران و رفع مشکلات به ویژه تسریع در پاسخگویی به نیازهای آحاد مردم شده اند.

شمیرانی با اشاره به تاکید استاندار البرز در مانع زدایی از تولید و صادرات افزود: در این راستا فرمانداری چهارباغ همراه با مدیران ذیربط بازدیدهای میدانی از واحد های تولیدی با هدف بررسی همه جانبه مشکلات صنعتگران را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت:  پس از بازدید های میدانی از واحدهای تولیدی چهارباغ  آن دسته از واحدهایی که اراده، توان و دانش لازم در مسیر توسعه را داشته باشند ،  از سوی مسوولان این شهرستان مورد حمایت کامل قرار  خواهند گرفت.

فرماندار چهار باغ اظهار  داشت: در جریان بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی عوامل موثر در بروز موانع تولید ریشه یابی و نتایج حاصله همراه با نظرات صنعتگران در نشست های کارشناسی در فرمانداری این شهرستان مورد بررسی همه جانبه قرار می گیرد.

شمیرانی افزود: در این نشست ها راهکارهای رفع مشکلات تهیه و به صورت مصوبه به ادارات ذیربط ابلاغ  می شود و این مهم تا حصول نتایج پیگیری خواهد شد.

وی گفت: همچنین برخی مصوبات این نشست ها که باید با اتخاذ تصمیم مدیران استان یا کشور همراه باشد را به استانداری منعکس می کنیم تا اقدامات مقتضی انجام‌ پذیرد.

شمیرانی کاهش بیکاری، توسعه کار آفرینی و ایجاد اشتغال پایدار را از  جمله اهم اهدافی عنوان کرد که در بازدید های میدانی از کارخانه های مستقر در چهارباغ  مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

فرماندار چهارباغ  از همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمات رسان این شهرستان که تلاش مستمر درخدمت به مردم را وظیفه ای خطیر می دانند تشکر کرد.

شمیرانی گفت: طبیعی است که در موارد معدود ممکن است سهوا و ناخواسته در ارائه خدمات اداری به یک مراجعه کننده  تاخیر ایجاد شود.

وی تصریح کرد:  اما در صورتی که از سوی مدیر یا کارمندی دست انداز و خللی در خدمت به مردم مشاهده شود، قطعا بدون رودربایستی با فرد خاطی برخورد قاطع قانونی به عمل خواهد آمد.

شهرستان چهارباغ دارای ۴۸۰ واحد تولیدی و صنعتی است که ۱۱۸ واحدها آنها از صنایع بزرگ محسوب می شوند.

این شهرستان  با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …