پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

تمدید مهلت ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان در سامانه جشنواره امتنان از (نخبگان کار و تولید) تا ۱۲ آذر سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز صابر  گفت: با توجه به استقبال جامعه کارگری و شرایط و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، زمان ثبت‌نام متقاضیان و گروه‌های هدف، سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تا ۱۲ آذر سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

صابر میدان میری افزود: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های تولیدی استان البرز، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی emtenan.mcls.gov.ir با بارگذاری مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات لازم، در فرآیند انتخاب جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه ثبت نام نمایند.

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز اضافه کرد: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در نیرو‌های مولد، متخصص، مخترع و مبتکر کشور، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از اهداف برگزاری این جشنواره است.

میدان میری در پایان افزود: متقاضیان در صورت داشتن سوال و رفع ابهامات می‌توانند به حوزه امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز مراجعه و یا با شماره ۳۲۱۲۸۰۰۰ داخلی ۳۰۲ در ساعات ادارای تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های تولیدی نمونه (نخبگان جامعه کار وتولید) همه ساله در هفته کارگر (۵ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه) برگزار و از برگزیدگان استانی وکشوری جامعه کار و تولید در تجلیل می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …