شنبه , 15 اردیبهشت 1403

معلم البرزی در مسابقات کشوری قرآن حائز رتبه شد

فرشته فهمیده  عصریکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این دانش آموز در رشته قرائت تحقیق رتبه چهارم ششمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز فرهنگیان کشور را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش پرورش از قدیمی ترین مسابقات قرآنی کشور است که سال های متمادی در مراحل مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود،خاطرنشان کرد: از سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان در بستر شبکه شاد اجرایی شد.

وی بیان داشت: در این دوره از مسابقات ۱۰ نفر از فرهنگیان برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در پنج رشته‌ قرائت، حفظ کل قرآن کریم،حفظ ۱۰ جزء، نهج البلاغه و روش تدریس احکام به صورت مجازی و ارتباط تصویری برخط در بستر شبکه شاد به رقابت پرداختند.

فهمیده ادامه داد: مریم سمائی از بین ۳۳۰ نفر از فرهنگیان راه یافته در مرحله نهایی موفق به کسب رتبه برترشد.

وی یادآورشد: ششمین دوره  مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مستابقات نقش موثری در توانمندسازی فرهنگیان دارد، اضافه کرد: ترویج فرهنگ غلوم قرآنی و همچنین انس با قرآن، تعمیق باورها و اعتقادات از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآن در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان در مدارس را تشکیل می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: مسابقات قرآن،عترت و نماز یکی از بهترین زمینه ها برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان محسوب می شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز هر ساله درمسابقات قرآن ، عترت و نماز موفق به کسب رتبه های برترکشوری می شوند.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …