شنبه , 15 اردیبهشت 1403

امام جمعه فردیس : مشکلات فردیس با هم افزایی مسوولان مرتفع می شود

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی شامگاه دوشنبه در مسجد جامع رزکان نو فردیس افزود: رفع مشکلات در حوزه خدمات رسانی به مردم این شهرستان نیازمند جدیت و همکاری همه دستگاه های مربوطه است.

وی با بیان اینکه با اختلافات کارهای عمرانی در این شهرستان پیش نمی رود، افزود:  دستگاه های اجرایی برای تامین نیازهای زیر ساختی فردیس باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

حسینی در خصوص ترافیک سنگین پل راه آهن و زیرگذر شیخ آباد اظهار داشت: طبق بازدیدی که چند روز اخیر استاندار البرز داشتند پیگیر رفع مشکلات ترافیک این مسیر است.

امام جمعه فردیس با اشاره به افزایش سرقت در این شهرستان گفت: گشت های رضوی با همکاری سپاه و  انتظامی به زودی در فردیس فعال می شود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس نیز در خصوص تقسیمات کشوری گفت: شهرک شهید رستمی که محل اختلاف بین شهرداری های فردیس و مشکین دشت است امیدوارم با تدبیر استاندار البرز این موضوع حل شود تا مردم از خدمات دهی مطلوب برخوردار شوند.

علیرضا صیاد افزود: کمبود فضای آموزشی ، پایین بودن سرانه  ورزشی  و خرابی بخشی از معابر شهرستان فردیس را از جمله مشکلات این شهرستان برشمرد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب کرچ قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …