جمعه , 14 اردیبهشت 1403

توسعه روستابازارها در کشور

عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: به منظور عرضه بدون واسطه محصولات کشاورزی، باغی و دامی، توسعه و تقویت «روستابازارها» در مناطق مختلف کشور در برنامه کاری این سازمان قرار گرفته است.

توسعه روستابازارها در کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ هومان لیاقتی در بازدید از روند تکمیلی پروژه روستا بازار شرکت تعاونی کشاورزی صنعتی دامداران شهرستان نظرآباد افزود: در قالب طرح«روستابازار» شرایطی فراهم شده که تولیدات روستایی در قالب فروشگاه های ثابت از طریق امکانات فروشگاهی سازمان تعاون روستایی عرضه شود. 

او گفت: به این ترتیب فروشگاه هایی از طریق سازمان تعاون روستایی در استان ها و شهرهای مختلف دایر می شود و تولیدات روستایی در این فروشگاه ها عرضه خواهد شد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت برای مردم شرایط مناسبت تری دارند.

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: با راه اندازی این روستابازارها بهای تمام شده محصولات برای مصرف کننده کاهش می یابد و اشتغالزایی برای روستائیان فراهم می شود.

لیاقتی یادآور شد که روستا بازارها، بستر مناسبی را برای دسترسی آسان تولیدکنندگان صنایع‌دستی و محصولات کشاورزی و دامی به بازارهای داخلی برای فروش بدون واسطه را ایجاد کرده است.

۱۴۵ روستا بازار تاکنون در سراسر راه اندازی شده که این تعداد تا پایان امسال به ۲۵۰ روستا بازار افزایش می یابد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …