چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

دشمن ادراک و تفکر نسل جوان را هدف قرار داده است

سردار علیرضا حیدرنیا عصر شنبه در همایش تجلیل از مدیران مدارس سمپاد و دانش آموزان مدال آور در المپیاد و مسابقات علمی کشوری و جهانی که درسالن سپاه برگزارشد،افزود: کشوری می تواند در مقابل ابرقدرت ها از خود دفاع کند که مولفه های علمی و امنیتی خود را ارتقا دهد.

وی بیان داشت: هر قدر جلو تر می رویم به جنگ نامحسوس فارغ از تصرف سرزمین ها می رسیم چون آمریکا هر کشوری را که ضعیف باشد مورد حمله قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه فلسفه آمریکا تکوینی داروینی است و به کشورهای ضعیف حمله می کند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها  معتقدنده کشوری که ضعیف است باید برود و کشوری که قدرتمند است باید بماند.

حیدرنیا یادآورشد: درقرن نوزدهم آمریکا ۵۲۴ معاهده و توافق نامه با مردمان سرخ پوست خود منعقد کرد که حتی به یکی ازآن ها پایبند نبود حال چگونه می توان باور کرد که آمریکا در توافق با ایران پایبند باشد پس باید توافقی کرد که قدرت ما زیرسوال نرود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با پول در معادله و قدرت دفاعی شوخی ندارند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران ایران به برکت وجود همین جوانان نخبه جزو کشورهای پیشرو درصنایع با دانش بالا است.

وی تصریح کرد: دشمن می داند که اگر از پیشرفت جوانان ایرانی جلوگیری نکند درآینده ای نه چندان دور سیلی محکمی از آنها خواهد خورد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزبه فرمایش رهبر معظم انقلاب دربیانیه گام دوم انقلاب که ۳۷ مرتبه جوانان را مورد خطاب قرار داده پرداخت وعنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در هفت توصیه نیز به علم و پژوهش تاکید کرده اند.

وی عنوان کرد: آمریکا که با ایران در تضاد ایدئولوژی است چگونه می تواند با ایران مذاکره کند.

حیدرنیا ادامه داد: علم و دانش در اسلام و انقلاب اسلامی  جایگاه رفیعی دارند اما برخی کج سلیقگی ها  سبب شده تا  علم و پژوهش در جامعه به جایگاه واقعی خود نرسد.

وی افزود: علم و پژوهش ودانش های نوظهور با سرعت خیره کننده و سرسام آوری در حال رشد است چون علم و تکنولوژی قدر ساز است و کشور قدرتمند است که به این قدرت دست یابد.

وی عنوان کرد: مطمئن باشید در سال های آینده هیچ کشوری جرات تجاوز به تمامیت ارضی ایران را نخواهد داشت و این یک ظرفیت اثبات شده است اما جوانان نخبه کشور باید مراقب جنگ ادراکی و فکری دشمن باشند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزبا بیان اینکه اگر دشمن در ۲ سال گذشته دست به جنایت وحشیانه خود در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی زد به این دلیل است که ما در قدرت مولفه ها دچار ضعف شده ایم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می داند که ترورهزینه دارد اما برای جلوگیری از پیشرفت ایران دست به ترور می زند و شخصیت های مهمی چون سردارسلیملنی و شهدای هسته ای مثل احمدی روشن و شهید فخری زاده را ترور می کند.

حیدرنیا تاکید کرد: دشمن می خواهد به هر قیمیتی به ایران ضربه بزند اما افراد نخبه ای چون شما دانش آموزان باید قدر زمان و موقعیت را بدانید.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …