پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

نظارت الکترونیک در چهارباغ جایگزین روش های سنتی شد

قدرت اله شمیرانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: در اجرای دستور استاندار البرز پس از ۱۵ روز تلاش کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از امروز  مکاتبات اداری فرمانداری چهارباغ از طریق اتوماسیون و به صورت کاملا شفاف انجام‌می شود.

وی تصریح کرد: از این پس استفاده از روش سنتی در مکاتبات و انجام امور اداری چهارباغ  جایگاهی ندارد و شفاف سازی کامل در امور اداری فرمانداری این  شهرستان به معنای واقعی کلمه حاکم شده است.

فرماندار چهار باغ اظهار داشت: بهره گیری از نظارت  الکترونیک علاوه بر شفاف سازی در ارایه خدمات به جامعه ، توانمند سازی در اعمال و اجرای سیاست‌های مالی و اقتصادی را فراهم می آورد.

شمیرانی تسهیل و تسریع در دسترسی مردم، بنگاه ها، کارکنان و دستگاه های اجرایی به خدمات دولتی فارغ از زمان و مکان را از  دیگر مزایای نظارت الکترونیکی ذکر کرد.

وی با اشاره به تاکید استاندار البرز در الزام ارائه خدمات عمومی مطلوب به مردم گفت: توجه خاص به اثر بخشی و کارآیی خدمات در فرآیندها و روش های اداری وظیفه مسوولان است.

وی افزود: مجموعه فرمانداری چهارباغ  تمام تلاش خود را در این راستای انجام می دهد و هر گز اجازه نخواهیم داد در سطح این شهرستان کوچکترین خلل و کوتایی در این زمینه ایجاد شود.

اتصال فرمانداری چهارباغ به شکبه MIS (اتوماسیون اداری)، راه اندازی و اتصال به شبکه سیما و راه اندازی شبکه “سامد” جهت ارتباط مردم با فرمانداری سه اتفاق مهمی است که از امروز با اتصال فرمانداری چهارباغ به دولت الکترونیک محقق شد.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …