جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار: نیازهای درمانی البرز با دقت بررسی و برآورد شود

 مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست ویژه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان البرز افزود: باید نیازها، کمبودها، ظرفیت ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان با دقت و حساسیت احصا شود.
وی ادامه داد: ضرورت دارد که آنالیز دقیقی از شرایط بیمارستان های دولتی و خصوصی استان داشته باشیم و راهکارهای ارتقای رضایتمندی مردم با شرایط موجود را مورد بررسی قرار دهیم.
عبداللهی گفت: از سوی دیگر بر اساس نیازسنجی تخصصی باید بارگذاری جمعیت در نقاط مختلف استان را مد نظر قرار دهیم و برای این منظور امکانات لازم همچون بیمارستان و درمانگاه و امثال آن  را پیش بینی کنیم.
وی افزود: بهره گیری از ظرفیت خیرین ، تجار و  اصناف  برای  تقویت زیرساخت های استان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان ضروری است.

استاندار البرز گفت: اکنون باید به دنبال امکانات موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی را برای ارائه خدمات به مردم با حداکثر توان بسیج کنیم و از سوی دیگر نیز در بخش های کلان همچون ساخت بیمارستان و تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره با مسوولان ملی وارد گفت و گو شویم.
وی افزود: باید مطالبات مردم و کادر بهداشت و درمان را تا جای ممکن محقق کنیم و شرایط پایدار و مطلوبی را برای ارائه خدمت فراهم کنیم.
عبداللهی گفت: ضرورت دارد ظرف دو هفته آینده مجمع خیرین سلامت و بیمارستان ساز البرز راه اندازی و پویا شود.
وی افزود: باید مسوولیت پذیر باشیم و بی تفاوت از کنار نیازها و کمبودهای مردم نگذریم، ضرورت دارد که از ارتباطات شخصی خود نیز برای تقویت زیرساخت های استان استفاده کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …